Oferta » Oprogramowanie enova365
System enova365 to najnowszej generacji oprogramowanie ERP przeznaczone do kompleksowego zarządzania firmami oraz instytucjami. Składa się ze zintegrowanych ze sobą i wykorzystujących wspólną bazę danych modułów, z których każdy odpowiada za określony obszar działalności organizacji i wspomaga występujące w jego obrębie procesy.
enova365 to w 100% polski produkt. Pełny ERP: CRM, Handel, Finanse, HR, Workfl ow oraz BI. Produkt bazuje na kilkunastoletnim doświadczeniu zespołu w budowaniu programu wspierającego procesy w fi rmach. Jest gotowy do pracy w średnich i dużych polskich fi rmach lub do integracji w oddziałach międzynarodowych korporacji zlokalizowanych w Polsce, pracujących na zagranicznych systemach. Jego przewagą jest bieżąca aktualizacja do zmieniających się przepisów prawa i duża elastyczność w tworzeniu własnych procedur.
Z systemu można korzystać stacjonarnie oraz w chmurze – logując się do aplikacji przez przeglądarkę internetową, a dzięki dodatkowym interfejsom, opartym o zasady Modern UI, z systemu można korzystać również mobilnie (na tabletach i smartfonach). To pierwszy w Polsce system ERP, który przystosowany został do urządzeń dotykowych (Windows 8.1), które umożliwiają korzystanie z aplikacji za pomocą gestów.
enova365 pozwala zwiększyć wydajność i elastyczność firmy, przespiesza pracę i automatyzuje procesy związane z prowadzeniem firmy.
System jest swego rodzaju ekspertem, który potrafi sam podejmować proste decyzje i pomaga w rozwiązywaniu złożonych problemów.
Oprogramowanie pozwala również na wyeliminowanie błędów popełnianych przez pracowników, a także stanowi szybki i łatwy dostęp do informacji.
System może zostać skonstruowany m.in. z następujących modułów:
System dostępny jest w trzech wersjach:
ENOVA365 jest przygotowana na wprowadzenie od 1 lipca 2016 roku Jednolitego Pliku Kontrolnego.
ERP poza biurem
Dzięki modułom służącym do samoobsługi przedsiębiorstwa, dostępności aplikacji na różnych urządzeniach oraz niskim kosztom dostępu jednostkowego w chmurze, enova365 może być wykorzystywana przez wszystkich pracowników firmy. Oprogramowanie ERP to już nie tylko program na biurku księgowej czy zdalne wystawianie faktur, ale integracja wszystkich pracowników i kontrahentów fi rmy w jednym systemie.
Platformy webowe dedykowane dla Kontrahentów, Klientów, Pracowników i Klientów Biur Rachunkowych, współpracują z modułami podstawowymi, rozszerzając ich funkcjonalność.
Cztery twarze enova365
Klasyczny (okienkowy – Windows Forms) – skierowany do użytkowników, którzy lubią tradycyjny sposób korzystania z systemu, za pomocą klawiatury i myszki.
Mobilny (dotykowy - Windows 8.1) – dla użytkowników, którzy wolą korzystać z aplikacji poprzez dotyk.
Webowy (przeglądarkowy - HTML5) – dla osób mobilnych, które cenią sobie pracę z systemem w dowolnym miejscu i czasie, używając dowolnego systemu operacyjnego (Windows, Mac OS, Chrome OS).
Komórkowy – skierowany do osób, które chcą mieć dostęp do wybranych funkcji systemu za pomocą smartfona.
Niezależnie od sposobu dostępu, na poziomie bazy danych, funkcjonalności i logiki biznesowej system pozostaje taki sam. Zmieniając urządzenia masz dostęp do tych samych danych.
Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej o możliwościach programu lub możliwościach zastosowania go w Twojej firmie.
enova365 to w 100% polski produkt. Pełny ERP: CRM, Handel, Finanse, HR, Workfl ow oraz BI. Produkt bazuje na kilkunastoletnim doświadczeniu zespołu w budowaniu programu wspierającego procesy w fi rmach. Jest gotowy do pracy w średnich i dużych polskich fi rmach lub do integracji w oddziałach międzynarodowych korporacji zlokalizowanych w Polsce, pracujących na zagranicznych systemach. Jego przewagą jest bieżąca aktualizacja do zmieniających się przepisów prawa i duża elastyczność w tworzeniu własnych procedur.
Z systemu można korzystać stacjonarnie oraz w chmurze – logując się do aplikacji przez przeglądarkę internetową, a dzięki dodatkowym interfejsom, opartym o zasady Modern UI, z systemu można korzystać również mobilnie (na tabletach i smartfonach). To pierwszy w Polsce system ERP, który przystosowany został do urządzeń dotykowych (Windows 8.1), które umożliwiają korzystanie z aplikacji za pomocą gestów.
enova365 pozwala zwiększyć wydajność i elastyczność firmy, przespiesza pracę i automatyzuje procesy związane z prowadzeniem firmy.
System jest swego rodzaju ekspertem, który potrafi sam podejmować proste decyzje i pomaga w rozwiązywaniu złożonych problemów.
Oprogramowanie pozwala również na wyeliminowanie błędów popełnianych przez pracowników, a także stanowi szybki i łatwy dostęp do informacji.
System może zostać skonstruowany m.in. z następujących modułów:
|
![]() |
System dostępny jest w trzech wersjach:
- wersja SREBRNA - dla małych i średnich firm
Oparta na standardowych rozwiązaniach producenta - wersja ZŁOTA - adresowana do średnich i dużych firm
Zawiera funkcjonalności skierowane do przedsiębiorstw prowadzących księgowość w oparciu o plan kont. Posiada również dodatkowe funkcjonalności, a także możliwość samodzielnego rozszerzania funkcjonalności systemu. - wersja PLATYNOWA - rozwiązania spełniające najwyższe wymagania
System w tej wersji podlega praktycznie nieograniczonym możliwościom rozbudowy, poprzez tworzenie zewnętrznych modułów.
ENOVA365 jest przygotowana na wprowadzenie od 1 lipca 2016 roku Jednolitego Pliku Kontrolnego.

ERP poza biurem
Dzięki modułom służącym do samoobsługi przedsiębiorstwa, dostępności aplikacji na różnych urządzeniach oraz niskim kosztom dostępu jednostkowego w chmurze, enova365 może być wykorzystywana przez wszystkich pracowników firmy. Oprogramowanie ERP to już nie tylko program na biurku księgowej czy zdalne wystawianie faktur, ale integracja wszystkich pracowników i kontrahentów fi rmy w jednym systemie.
Platformy webowe dedykowane dla Kontrahentów, Klientów, Pracowników i Klientów Biur Rachunkowych, współpracują z modułami podstawowymi, rozszerzając ich funkcjonalność.
Cztery twarze enova365
Klasyczny (okienkowy – Windows Forms) – skierowany do użytkowników, którzy lubią tradycyjny sposób korzystania z systemu, za pomocą klawiatury i myszki.
Mobilny (dotykowy - Windows 8.1) – dla użytkowników, którzy wolą korzystać z aplikacji poprzez dotyk.
Webowy (przeglądarkowy - HTML5) – dla osób mobilnych, które cenią sobie pracę z systemem w dowolnym miejscu i czasie, używając dowolnego systemu operacyjnego (Windows, Mac OS, Chrome OS).
Komórkowy – skierowany do osób, które chcą mieć dostęp do wybranych funkcji systemu za pomocą smartfona.
Niezależnie od sposobu dostępu, na poziomie bazy danych, funkcjonalności i logiki biznesowej system pozostaje taki sam. Zmieniając urządzenia masz dostęp do tych samych danych.
Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej o możliwościach programu lub możliwościach zastosowania go w Twojej firmie.